It's christmas time!

Nu är jag alldeles snart julledig.
Skulle det vara så att jag lyckas hålla mig
borta från bloggen veckan ut så; God Jul på er!

För er nyfikna så kan jag informera om att min jul
kommer att spenderas tillsammans med min M, familj och vänner.
Vad jag gör på nyårsafton är ännu högst obestämt.
Kanske händer att jag sitter här och skriver
emodeppiga verser om hur synd det är om mig
som inte har någon rolig fest att gå på.

Vem vet.

Nu ska jag iallafall vara ledig, ha sovmorgnar,
göra snöänglar, gå långpromenader i skogen med
hundarna, frossa knäck och bara njuta av julen.

Så tills vi hörs igen,
kramar och platoniska kindpussar /fröken j

Kommentarer
Postat av: rawbert

God jul Jänet! Jag hoppas vi ses imorrn eller de kommande mellandagarna ;) Kramiz!

2009-12-24 @ 22:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback