Bäste herr Tomte,

Årets önskelista. Here goes:

1. Jag önskar att jag var cool. Ehum... coolare, menar jag förstås.
(phew! snygg räddning där!)
2. Jag önskar mig 1 st svart matbord med stolar från Chilli. Jag har redan kikat ut vilket.
Sån är jag, okomplicerad och precis.
3. Jag önskar att den lokala ICA-handlaren får in Karl Fazers choklad med lakrits i.
Den där chokladen är KNARK, I tell you!
4. Jag önskar mig tisdagsfria veckor. Det borde rimligtvis räcka med tisdag
varannan vecka. Om den andra veckan nödvändigtvis också måste ha sju
dagar röstar jag för två fredagar. Alternativt två lördagar. Du bestämmer vilket, tomten.
5. Jag önskar mig också ett livslångt betalt ridabbonemang.


Tack på förhand, Tomten.
You're the man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback