måndagsfotboll

Har precis kommit hem från Behrn Arena och matchen
mellan ÖSK-DIF. Vann biljetter på jobbet och det är ju alltid kul
att gå på fotboll.

Lite tråkigt dock att gå på fotboll när man inte håller på nåt av lagen,
men det var en fröjd att se gårdarna förlora eftersom det är bra
att de håller sig under Bajen i tabellen.

Men mest av allt skulle jag ha velat stå på Söderstadion i klacken o sjunga...
ÖSKarna kan inte det här med att ha en vettig klack!

Det är ju
SÅ HÄR det ska låta!
"Aldrig ska jag glömma dig, du är mitt liv, den jag mest älskar.
Aldrig ska jag glömma dig, jag har sen liten haft dig i mitt hjärta.
Så kom igen, vårt Södergäng, dig ska jag följa tills jag dör.
Så kom igen, vårt Södergäng, vi måste kämpa för att ta tre poäng"


Besos!

Kommentarer
Postat av: Anton

Jag trodde aldrig att ett blogginlägg skulle få mig att somna, men ack så fel jag hade. I slutet där när du började snacka om ÖSKs trista klack så föll ögonlocken ner som stenblock... ;)



Jag tycker du skulle skrivit mer om hur ÖSK sparkade Djurgårdsrumpor. Det kan man inte skriva tillräckligt om :)

2009-08-17 @ 23:42:52
Postat av: jänet

du ska akta dig fjanton. nästa gång kanske ditt inlägg mystiskt raderas. poff! ut i cyberrymden.

2009-08-18 @ 12:55:59
Postat av: Agge

Ingen kommentar.........

2009-08-18 @ 17:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback