Mallorca 09

Ett litet utval av bilder ;)


På bussen i Palma efter flygturen.


Vardagsrummet i vår lägenhet.


Vi hade en mysig uteplats supernära poolen!


Utsikten från uteplatsen. Både pool- och havsutsikt!




Här sov jag. Jag hade en egen utgång till uteplatsen!


Vårt hotell låg ute på en egen liten udde med utsikt in mot Porto d'Alcudia.


Fröken J måste ju posa lite också ;)


Lite mörk bild, men det var fantastiska solnedgångar!




Ohlala! Vi åt och drack gott också!


Här låg vi och solade och göttade oss. Pappa på bild.


Nemen, jag var där också!


Och Alcudiastranden var lika awesome som alltid! ♥


Den lenaste sanden man kan tänka sig...


Där ute bodde vi!


Plask plask.. jag höll utkik efter fiskar när jag plaskade.. de var dock lätta
att se i detta vatten!


Mysiga strandpromenader på kvällen var awesome!


Jag vill tillbaka...


Här badade jag för glada livet!


Härlig utsikt från poolen rakt ut i havet!


Pose, pose pose! Den enda gången jag kan ha vitt linne är när jag är
solbränd!


Sssssmask....


Grillad sjötunga var hur god..?


...så HÄR god! :)


Vi åkte en mysig båtfärd också.. en båt med glasad botten.. Man såg INGENTING!
Men det var mysigt att åka båt iaf ;)


Det var dagisbarn med på båten som lärde mig en lek som går ut på att
nypa varandra i kinderna. Haha!


Bye bye Mallis för fjärde gången.. jag kommer snart tillbaka!




Kommentarer
Postat av: Anton

Awesome!! :D det är ju så att man blir sugen på att bara lägga all flygrädsla åt sidan och åka ner till solen och sanden och havet och maten :)

2009-08-04 @ 19:56:04
Postat av: jänet

...för att inte tala om drickat ;)

2009-08-04 @ 20:39:08
Postat av: Anton

Jojo, men drickat är ju alltid inräknat var man än befinner sig :)

2009-08-04 @ 23:56:42
Postat av: viola

såg härligt ut gumman!

2009-08-05 @ 08:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback