hästlängtan och badminton

Stressat som sjutton idag på jobbet.
För många deadlines, för lite tid.
Men men.

Efter jobbet drog jag direkt till min bästa agnes och vi åkte
ut till Karlslunds ridskola för att prata med nån om att börja
rida igen. Vi snosade med hästmular, andades hästlukt,
klappade hästrumpa och bara NJÖT. Imorn ska jag ringa
och boka in oss på en privatlektion!

Imorn är det även dags för min och Ms nya tradition.
Vi ska nämligen börja spela badminton! Och imorn ska även
Macke, Agnes, Jocke och Jacob spela.
Jag och agnes ska kicka deras ass, right? ;)

oh vad jag saknar hästlivet... ♥

Kommentarer
Postat av: Agge

Åh Yeah!



Ska bli såå kul att komma igång igen! Najs najs NAJS!



Pusspåre

2009-08-14 @ 01:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback