fullspäckad helg och jobbstart

Phu!
Inte bara är det varmt som arne, vi har flängt hit och dit hela helgen!
I fredags var mami och papi här och vi shoppade lite på dagen,
på kvällen drog jag till Macke och Agge för o kika på deras jättejättefina
lägenhet. Toppade med middag ute och några dricka till det. M och Anton
mötte upp oss senare också.

I lördags var det 40 årskalas ute i Saltis, sthlm. Det tog emot att sitta i en
varm bil halva dagen när det var så fint väder vill jag lova, men det var en
supertrevlig fest!

I dag (söndag) drog vi hemåt ganska tidigt och åkte direkt till Macke o Agge.
Vi strosade runt i Karlslund och letade info om att börja rida (agge och jag alltså).
Efter det fikade vi och bokade kryssning för mig o macke som fyller år i oktober!
Kommer bli sjukt kul!

Nu ska vi iväg igen o se på bio.. måste utnyttja sista lediga dagen ju :)

Besos! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback