från noll till hundra på två sekunder.

Jag har en massa knasiga känslor som spretar åt alla håll mest hela tiden.
Jag kan bli riktigt, riktigt tok-ledsen ibland.
Och så är jag det en stund, sen känns det bättre.
Likaså kan jag bli riktigt tok-arg, riktigt tok-glad och riktigt tok-förbryllad.
All känslor är på max.

Ibland funderar jag över om det inte skulle vara bekvämare för både mig
och omgivningen om jag var lite mer neutral, mer "zen" och tog saker lite
mer med en klackspark.

Kanske?
Lite?

Men jag tror att jag snart skulle sakna mig själv.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Va? Du?



Du verkar ju så lugn och fin jämt.

Jag däremot...

Postat av: jänet

on the outside kanske.. inuti är det storm av känslor jämt!



men, hellre det än att vara på en jämn bottennivå å andra sidan. Och vaddå, du är ju lugn som en filbunke.. ;)

2009-08-20 @ 17:29:31
Postat av: Agge

Vi har helt klart samma problem!:P



Kan det ha med någon form av kvinnlighet att göra!?

2009-08-21 @ 12:03:16
Postat av: Mijo

..... tror det kallas för lingonveckan........fast det är bara en teori... :P

2009-08-21 @ 17:44:03
Postat av: ette

jag är likadan.. jag började grina när jag fick veta att DM kommer till sverige igen, sen skrattade jag.. och så grät jag igen.. tomas kallade mig känslomongo, kändes som en rätt träffande beskrivning! vi är känslomongon sis ;)

2009-08-22 @ 10:20:36
Postat av: Majan

Jag skulle definitift sakna dig! Fast jag får nog mest se den glada Jeanette! puss, älskar dig!

2009-08-22 @ 17:01:26
Postat av: jänet

sis: "känslomongon är vi allihopa, allihopa, allihopa.. ja mee" sjunger



majsing: naaaw, älskar dig med! jag ringer imorn o berättar om helgen o så kan vi prata om mobilen :) puss!

2009-08-23 @ 00:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback