backstage och intervju med E.M.D!

Har precis kommit hem från en superhärlig eftermiddag på V.OX-festivalen
som jag varit PR-ansvarig för. Jag plus en fotograf gick runt och fotade,
minglade och kollade in allt. Sen var det backstage som gällde.

EMD-killarna var precis så fina som man tror.
Snygga, duktiga och trevliga! Jag fick hålla masken bra för att inte stå
och falsett-tjuta när jag intervjuade dem. Men jag lyckades bra och tyckte
att jag fick till en bra intervju. Fotografen fick tydligen nån bild på oss också som
jag kanske kan lägga upp här sen ;)

Här kan du läsa om festivalen också. OBS! Det var 4 500 besökare där, inte ett hundratal..

Dessutom fick fröken en autograf av samtliga grabbar i bandet! Giiiih!





Var man inte hemligt förälskad i Danny innan så.... ;)

Vill ni se filmbevis?



Kommentarer
Postat av: Anonym

du tar danny, så tar jag mathias och så lever vi lyckliga i alla våra dagar ;)

2009-08-23 @ 19:35:17
Postat av: M

Haha du är en sån tönt Jeanettis! ;)

2009-08-23 @ 20:19:13
Postat av: rawbert

crazay saxay ;) vart kommer man kunna läsa intervjun sen då?

2009-08-23 @ 20:50:54
Postat av: jänet

M: inte tönt. cool ;)



rob: crazay saxay var bara förnamnet ;) intervjun kommer publiceras i Boinsikt (vår kundtidning) kan skicka länk till vår digitala utgåva!

2009-08-23 @ 22:03:12
Postat av: sis

det var jag som skrev att vi skulle leva lyckliga i alla våra dagar.. :)

2009-08-24 @ 09:39:59
Postat av: jänet

sis: tänk, det förstod jag väl ;) pussss!

2009-08-24 @ 11:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback