Vad är grejen med kändisprefix?

Vad är egentligen grejen med att kändisarna jämt ska ha prefix?

- Big Brother-Linda
- Farmen-Qristina
- Let's Dance-Bella,
- Schlager-Caroline,
- Naken-Janne  osv.

Men.
Inte nog med det.
De byter prefix också.
Som till exempel Måns Zelmerlöw.
Först döps han till Idol-Måns och sen blir han Let's Dance-Måns
som blir Schlager-Måns.

gaaah.

Jag fattar att det är för att hålla reda på folk. I get it.
Men det finns faktiskt ett annat ganska smart sätt:
För- och efternamn kallas det.  You should try it!


Men ok.
Om vi nu ska ha prefix så vill jag banne mig också ha ett.
Vad är mitt prefix?

Kommentarer
Postat av: Patte

Vad-är-grejen-Jeanette då du börjar två av de tre senaste inläggen med just "Vad är grejen". :)

2009-04-17 @ 11:42:06
Postat av: rawbert

Haha vad-är-grejen är väl klassisk Seinfeld-intro... "Whats the deal about <insert random thing here>?"



:D

2009-04-17 @ 12:46:42
Postat av: jänet

Patte: döööh, det är ju en ny kategori jag har. stupid. ;)

2009-04-17 @ 14:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback