sjukrapport.

Goda nyheter.
Efter vistelsen på vårdcentralen igår konstaterades det iallafall
att jag inte har lugninflammation. Däremot har jag fortfarande svårt att andas.
Så typiskt att fru doktorn inte kunde ge mig medicin mot det.
Nej, hon skickade mig istället på en massa andra provtagningar som bara ödslade
en massa tid plus att laboratoriedamen inte hade någon empati för mig alls.
Hon stack in en grej i örat innan jag ens hann säga "öronfobi".
Det tyckte hon var lite roligt.
Det tyckte inte jag.

Nu har jag i alla fall fått hostmedicin som ska råda bot på min mutanthosta och min
andnödhet. Bajs smakar den. Suger gör det.

Vad som suger ännu mer är att jag under kvällen dessutom  utvecklade snorigheten from hell
så nu är mina andningsvägar ännu mer limited.

Kan någon vänlig själ ge mig en dundermedicin alternativt en syrgasmanick?

Kommentarer
Postat av: rawbert

som vanligt hjälper en jägermeister eller valfri whiskey klockrent :) testa!



krya på dig jänet!

2009-04-21 @ 19:49:34
Postat av: viola

nä men din stackars sjukling!

2009-04-23 @ 08:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback