Sälen 09

Nu är vi hemma igen efter en härlig påskhelg i Sälen, Lindvallen.
Åtta hela personer åkte dit, åtta ledbrutna, söndersolade men
glada personer kom hem till slut.

Det var riktigt jäkla nice och alla var jätteduktiga i backarna, trots
att jag fick kramp i fötterna hela tiden.


Nya smeknamn att komma ihåg:
- Robban aka. plogsmurfen
- Manne aka. smurfen som inte gillar parallellåkning
- Agge aka. no more blades-smurfen
- Jänet aka. krampen from hell-smurfen
- Anton aka. baklängessmurfen
- Macke aka. brädsmurfen som gillar afterski
- Jocke aka. jägermeistersmurfen som är bästis med Seppo
- Larsa aka. gester med gester-smurfen

Bildbevis?
Here you go:

Vi åkte hemifrån 05.00. Sjukt pigga lirare.


Och vips så var vi framme i stugan!


I fjällen är modet väldigt tillåtande...;)


Som sagt.. tillåtande... ;)


Robert blev trött efter en dags åkande.


Fast en dag gjorde vi en kraftansträngning och gjorde oss lite finare.


Häng i soffan var naajs.


På långfredagen gick vi till värdshuset och åt hamburgare. Det gick nästan
helt smärtsamt. NOT.


Men vi var ordentliga i alla fall :)


Det kan man inte säga att dem här var. Seppo i mitten var.. specöööl..


Weeeii.. hoppet!


Gustavbacken inifrån värdshuset med snögubben på toppen.


En helt vanlig frukost. Med helt vanliga smurfar.


Rödsolad och rödögd. Ajajaj...


Påskmiddagen med alla smurfarna samlade (förutom fotosmurfen).

Jag har tyvärr inga bilder från backen, men jag lovar att sno till mig några från
nån som har det.


Kommentarer
Postat av: Martin

Lite avis :) Ni verkade ha kul, robert berättade lite. Ska försöka ta mig dit nästa år. Smurfar? Snarare indianer, särskilt sista bilden :P

2009-04-13 @ 14:17:45
Postat av: Agge

Tror att jag smurfade några bilder i backen.. Ska se efter! Tack för en underbar helg!! Näst aår blir det en vecka.. PUSS min KÄÄÄRA!<3

2009-04-13 @ 20:41:49
Postat av: rawbert

så sjukt härligt vi hade det, mera resor tillsammans :) håller med agnes, en vecka nästa år!

2009-04-13 @ 21:28:46
Postat av: Anton

Det var riktigt jäkla roligt :) tack så mycket allihopa!

2009-04-14 @ 22:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback