in action:


Gustavbacken den första dagen. Dimmigt värre.


Larsa, Plogsmurfen och baklängessmurfen.


Janne in action!


Några smurfar i liften.. Thank god för sittlift!


Turistsmufren med pistkartan i högsta hugg!


PLOGEN in actioon!


I like soligt väder i backen!


Det gjorde dem här smurfarna också! ;)


Jag vill tillbaka!

Om vi nu bortser från att mina fötter krampade varje sekund jag stod i upprätt position,
och när jag brutalföll baklänges och flög så att skidor och ben och armar och
stavar pekade åt alla håll och resten av mig tappade luften och var tvungen att
kontrollräkna alla revben.... ja... om vi bortser från det så gick det riktigt bra.

Nu vet jag i alla fall att att jag kan hantera röda (more likely svarta) puckelpistbackar.

Nästa gång vi åker upp måste vi dock åka tidigare på säsongen så man slipper
den blöta tunga snön, och dessutom måste vi åka upp en hel vecka!

Kommentarer
Postat av: rawbert

they call me plogen because im the shit!!



jaa nästa gång måste det bli en vecka och samma gäng! vore ballt om man fick ihop en hel stuga till också med folk :D



KRAM

2009-04-14 @ 19:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback