I heart Mallis!

Det ser ut som att mina sommarplaner reder sig i alla fall.
I slutet av juli åker nämligen jag och päronen till Mallis (för femte gången)
och firar att jag och mamma fyller 75 år tillsammans. M måste tyvärr
va hemma och jobba, vilket suger. Men vi får i allafall en semestervecka
tillsammans i juni när vi åker till västkusten och myser.

Kommer dock bara  ha tre veckors semester i sommar för jag måste
spara två veckor tills vi ska åka till Aruba i vinter!

Det är så synd om mig... ;)


Härliga, hederliga Mallis. Te amo! ♥

Kommentarer
Postat av: Berii_

Aruba? Oh min dröm!

Postat av: rawbert

hoooly monkey, resegalningen jänet håller samma tempo som tidigare :) tänk på alla pingviner som får sätta livet till för att du ska flyga jorden runt!



Aruba låter najs, verkligen sånt drömställe ^^

2009-04-15 @ 22:27:05
Postat av: Ellen

Poor little rich girl. Bara tre veckors semester i sommar. ;-)



Skämt åsido, verkar ju helskönt med fucking Aruba! Jag är otroligt avis. Å andra sidan ska ju jag till Amsterdam om några veckor. Det är totalt jämförbart!

2009-04-16 @ 10:48:38
URL: http://blandkatterochkorvar.blogg.se/
Postat av: Ellen

Poor little rich girl. Bara tre veckors semester i sommar. ;-)



Skämt åsido, verkar ju helskönt med fucking Aruba! Jag är otroligt avis. Å andra sidan ska ju jag till Amsterdam om några veckor. Det är totalt jämförbart!

2009-04-16 @ 10:48:49
URL: http://blandkatterochkorvar.blogg.se/
Postat av: Patte

Arruuuba! Eller är det Arriiibba man brukar skrika i Mexico när man ät kåt? Och varför väljer man att åka till Mexico när man kan åka till Portugal för att äta biffstek? Det är ju mycket närmare...

2009-04-16 @ 14:24:20
Postat av: Linda

Nästan så jag lider med dig!! ;) Ha en bra dag! Kram

2009-04-20 @ 08:08:51
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback