Götlaborg, here I come (in mycket grova skor)

Imorn åker vi till Götet med min enhet och ska bland annat gå på ett
studiebesök och sånt.
Very vuxet, I know.

Resan betyder dock att jag måste smartpacka en miniväska eftersom
jag tydligen måste bära med mig skiten överallt, för att vi inte kan
lägga av oss packningen någonstans.

Eh..
jag + bära packning = no good kombo.

Och för att spä på det hela så:
1. ska det bli varmt
2. ska vi besöka ett bygge där man måste ha skyddshjälm (frisyren, daah!)
3. ska vi besöka ett bygge där det rekomenderas att ha mycket grova skor
(jag äger inte ens ett par grova skor)

Jag ser fram emot morgondagen.
Verkligen.


Kommentarer
Postat av: rawbert

Se det positivt, du slipper vanliga arbetsdagen och istället får hänga med goooa gubbbar!

2009-04-28 @ 09:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback