I'm alive!

...nästan.

Det här med att flytta är inte alls så charmerande som man trott.
(ja, det tror man).
Nej, det är mer som att bli tvingad att jogga i uppförsbacke alla dygnets timmar
en hel helg. Plus att man var tvungen att jogga i typ gummistövlar, just for the hell of it liksom.

Men nu är det över och vi är helt KLARA.
Inte en enda jäkla kartong så långt mitt blåa öga når!
Och jag är nöjd som ett litet barn med en godispåse med allt!
Det är så fint, så fint, så fint. Precis som jag vill ha det!

Bara det att jag inte riktigt har lärt mig lägenheten än. Just nu är vi på
"lära-känna-varann-stadiet". Till exempel hittar jag inte lysknapparna
på direkten, utan fäktar febrilt på fel sida av väggen varje gång jag ska tända
lampan på toan.

Tur att jag inte är en sån där natt-kissare..  
Så dåligt lokalsinne som jag har skulle jag väl hamna i garderoben, eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Patte

Bilder tack!

2008-09-01 @ 15:02:35
Postat av: vajlis

bra jobbat, att flytta är alltid jobbigare än man tänkt!

då får vi komma på besök snart då

2008-09-01 @ 19:09:15
Postat av: Emelinda's blogg

What??? Är ni redan klara? Haha här har vi massor kvar än. Men det kan ju bero på att vi inte känner för att ta tummen ur röven eftersom de ändå ska komma o tapetsera sen :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback