höj volymen.

Den här är helt enkelt bäst.


Kommentarer
Postat av: rawbert

en av mina favoritlåtar, vet inte hur gammal den är...5-6 år? nynnar på den spontant säkert 1 gång i veckan iaf, året runt :D



happy jihad!

2008-09-21 @ 00:03:04
Postat av: jänet

Me too! Men jag tänker mest på Scrubs.. den är med i ett avsnitt som jag lyckats se precis hur många ggr som helst :) Va länge sen vi sågs nu rob, när ska vi samla alla för lite partey?

Postat av: rawbert

Mmm jag saknar er alla :(

Johanna och Jarrod ska väl ha inflyttningsfest snart tror jag, ett ypperligt tillfälle att ses och invadera Linköping. Det vore skönt att komma över till örebro någon helg bara och chilla eller om ni vill hälsa på oss smutsiga stockholmare, nästa vecka är det öl/whiskey-mässa för de som är intresserade ^^

2008-09-21 @ 01:00:06
Postat av: rawbert

Men vänta, du fyller väl snart också? :D



kolla facebook



förlåt jag är kass på födelsedagar, glömde o ringa farsan när han fyllde för 1.5 vecka sen :/

2008-09-21 @ 01:00:59
Postat av: Alina

Gör gärna sextestet i min blogg! Om du inte redan gjort det förstås! Kramar:)

2008-09-21 @ 01:03:13
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anton

En av mina bästaste låtar också! Och Scrubs-avsnittet den är med i är också ett av de bästa :D



Bortser man från Bajen så har du ändå lite koll J ;P

2008-09-24 @ 13:41:13
Postat av: jänet

Anton: ja, jag vet.du är bara lite sen med den insikten ;) och btw. dålig stil att hälsa på här när inte jag är hemma! du undviker mig va? mumlar

2008-09-24 @ 23:06:26
URL: http://aboutjeanette.blogg.se/
Postat av: Anton

jänet: Jag tror nog vi båda vet vem det är som undviker vem snyft

2008-09-25 @ 22:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback