helgen.

Efter en lång helg hemma i v-ljung är jag tillbaka på jobbet och öret.
I lördags var jag med mami och papi i Kista galleria och kikade runt,
samt firade mitt jobb. Så myspys att strosa runt och va lite med dem.

Söndagen var kall men trevlig. Jag, papi och kusin R var uppe på söderstadion
och såg när bajen lirade. De gick ju som vanligt när jag är uppe o kollar (förlust).
Men det var kul, och kallt som ett as. (bilder kommer sen!)

Igår var det mest sorgligt.. Men mormors begravning var jättefin.
Alla blommor, musiken och allt. Men sorgligt.
Det är min tredje begravning bara i år, och nästa vecka är blir det den fjärde.
Det är mycket att processa och jag kände igår att allt ligger så ytligt och nära.
Så det är lite jobbigt och tungt idag.

Tur att en främmande person gjorde min morgon lite rolig iaf.
När jag cyklade till jobbet imorse ilade det upp en kvinna bredvid mig
och frågade om hon fick störa. Hon undrade var jag hade köpt mina
strumpbyxor, som hon tyckte var så fina. Så ilade hon iväg igen.

Sånt gör mig glad.

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Vilken gullig tjej, sånna tycker vi om!



4 begravningar??? Herre jösses, vilka har somnat in om man får fråga? Beklagar sorgen efter mormor, men hon har det garanterat 100 ggr bättre uppe i himlen nu massa kramar

Postat av: Anonym

du vet var jag finns skrutt.. jag älskar dig vännen.. kram

2008-09-17 @ 12:21:43
Postat av: ette

och den kommentaren var från mig men det valde blogg.se att skita i att publicera.. puss gumman

2008-09-17 @ 12:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback