hälsosam?

Nästa vecka ska jag på nyanställningsundersökning på vår företagshälsovård.
Man ska gå igenom allt: kondition, kolestorolvärde, HB-värde, fettprocent på kroppen,
syreupptagningsförmåga, psykisk hälsa and so on.

Det känns ju bra.
Särskilt eftersom jag inte har ställt mig på en våg sedan högstadiet.
Och nu ska man få det svart på vitt, i staplar och diagram.
Bara sådär. Utan förvarning. Rätt upp i ansiktet!

Men jag har ett ess i rockärmen, jag.
På torsdag ska jag nämligen köpa ett träningskort. Så när hon börjar jiddra
om fettprocentar och viktskalor tänker jag fladdra fram med det kortet under näsan på henne.

Det, eller så drar jag snabbt som fan på en sista minuten så jag slipper allt.

/fröken ångest

Kommentarer
Postat av: viola

men vad kul att få göra ngt sånt! jag skulle tycka det var skoj. jag menar, är det lite si å så med vissa saker så vet man ju vad man ska jobba på.

dessutom e det jättedyrt att göra det på gymmet.

det kommer gå fint!

2008-09-24 @ 20:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback