ensamfredag.

M är i Skövde och partajar ikväll medan jag är hemma o softar.
Så jag tänkte visa er hur jag gör när jag softar.


En salig blandning inhandlades. Och nej, jag ska inte äta showercremen.
Ni ser ju också hur splittrad min lektyrsmak är. Men omväxling förnöjer, heter det ju.

Och när jag ändå är igång tänkte jag ge er en liten sneekpeek på det nya hemmet.
The real visning kommer när jag köpt tavlorna jag saknar, samt platt-tvn.
Men tills dess får ni nöja er med lite detaljer.

Fönster i vardagsrummet.


Min fina franslampa i vardagsrummet.
Jag gillar fransar.

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Ser fint ut :)



Såg M när han var o köpte biljett på stationen igår :P

Postat av: en malin

när blir inflyttningsfesten?

2008-09-06 @ 20:17:32
Postat av: caroline

åh vad fina (och många) blommor du fått på din växt! (glömt vad den heter nu) jag har bara EN enda liten stackars blomma på min nu :/

2008-09-16 @ 23:36:59
URL: http://hellobaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback