Ursäkta allt PMS-tjat...

Och pre-ursäkta för nu kommer lite till:

Sådär en vecka innan "the period", och innan the-mood-svängar-from-helvetet börjar,
blir jag fruktansvärt fumlig. Jag missbedömer avstånd och greppstyrka, reflexerna är
bedrövliga och musklerna i min tunga gör lite som de vill.

Här är några axplock:
  • Jag tappar allt ur mina händer, trasor, borste, smink etc..
  • Tappade brödsmulor i min urringning som jag inte upptäckte förrän sängdags.
  • Jag är lika välartikulerad som en döv treåring med potatismos i munnen.
    Och på frågor som:
    - Ska du med och ta en kopp kaffe?
    Har jag svarat:
    - Gnnnnnöööörrrgghhhhhaaaaäääääärrrr.
    Vilket översatt innebär:
    - Ja gärna.

Det är sånt här ni slipper, mansjävlar.
Jag borde få vara ledig minst en vecka framöver.
För allas skull.

Kommentarer
Postat av: rawbert

fyfan för män, dom bara tar våra jobb och kvinnor... ut med dom!



snart fyller du ju jänet... lite koll har jag ;)

skoj! kram

2008-10-04 @ 10:53:30
Postat av: .Westerdahl

jag har mans 1 vecka i månaden. så det så.

Postat av: jänet

rawbert: ja för det gör jag :) du är så duktig du.. jag förstår att du planerar något stordådigt med en present som är större och bättre än arnold swarzenegger ;)

2008-10-04 @ 13:11:25
Postat av: THE GOLDEN GIRL

Haha, så jävla rätt!: )

2008-10-06 @ 01:13:57
URL: http://thegoldengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback