lördag.

Sköna lördag!
Jag känner på mig att det kommer bli en bra kväll...
...jag och M ska till agge och macke o ha oss ^^,

Hann med en sväng på stan i förmiddags och köpte två linnen,
lite öl och en present till macke.

Och eftersom jag vet att ni älskar mina outfitbilder (fråga vajlis!)
så bjussar jag på hur jag såg ut idag. Fast nu ska jag hoppa in
i duschen och byta clothes till kvällstassen!

Ha en skön lördagskväll, det ska jag! ♥

   


Japp, hon har nya skor också. Med klack och allt.
Inte illa.

Kommentarer
Postat av: Anton

Nice outfit! :)



Eftersom jag inte har en egen blogg så kan jag inte skriva ett inlägg dedikerat till att håna dig, så istället får du två länkar av mig:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Dalarna & http://sv.wikipedia.org/wiki/Norrland och en I-told-you-so-dans nästa gång vi ses ;P Vi vet ju alla att wikipedia är lag :P

2008-10-18 @ 20:49:37
Postat av: jänet

anton: bla blablabla, blablablablaba! Bla! Och jag tror att wikipedia har fel. Om inte annat måste jag mörda personen som gett mig felaktig information.



;)

2008-10-19 @ 21:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback