...han med mustaschen

Alltså, inget ont mot mustascher, men inte alla bör ha en.

Som M till exempel (I love you! ♥)
...han har fått för sig att gå med på det här jäkla  "spara mustaschen till jul"-projektet.

Vilket betyder att han, som i vanliga fall, är lika fin och len som en barnrumpa,
nu gror en mörk, stickig, och o-len gräsmatta på överläppen.
Som helt ärligt är lika snygg som Pringles-mannen.

Så nu planerar jag vilket tillvägagångssätt jag ska ha för att raka bort
den där jävla muschen...
...när han sover?
...attackraka honom när han minst anar det?
...muta bort den?

Vad tror ni?
Vill ni se bildbevis?

Kommentarer
Postat av: Julmustaschernas vänner

Som PR-ansvarig för föreningen Julmustaschernas Vänner måste jag bestämt påpeka att raka bort mustaschen innan 24/12 är strängeligen förbjudet och kommer medföra uteslutning från föreningen. Dessutom är det ingen bra PR för föreningen att någon av medlemmarna att mitt under säsongen raka bort sin värdefulla mustasch. Glöm inte att olyckor så lätt händer... you have been warned!

2008-10-29 @ 21:31:02
Postat av: vajlis

men jänet, det är så enkelt att jag inte förstår hur du inte kunde komma på det själv...

sexstrejka såklart

2008-10-29 @ 22:17:59
Postat av: kristin

jag var med om nått liknande i indien när grabben fick för sig att man inte fick respekt av indier för om man inte hade mustasch eftersom man då inte räknades som en man... störtlöjligt, men sant!

Postat av: henriette

jag kör på vajlis linje.. sexstrejka! :) dock skulle det aldrig funka i mitt och M:s förhållande, jag tror han håller ut längre än mig.. haha!

2008-10-30 @ 10:39:49
URL: http://henriettep.blogspot.com
Postat av: rawbert

Som representant för Mustaschmästarnas Magnifika Sällskap råder jag att mustaschodlarens partner har överseende med den pågående odlingen. Oanade följder kommer om den pågående odlingen avbryts.

2008-10-30 @ 13:27:01
Postat av: jänet

Jag räds inte av hot, sissys! :P

2008-10-30 @ 16:15:24
Postat av: Anton

Jag är mest besviken att jag inte blivit inbjuden till hela Mustasch-grejen, så jag säger bort med skiten ;P



Men bortser jag från min bitterhet är jag helt och hållet för mustascher på folk som inte passar i det. Det är roligt :)

2008-10-31 @ 00:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback