guldfisk.

Det här med stress är ju kul.
För med sig en hel del spännande effekter.

Som att ha ständigt dåligt samvete, till exempel.
För vad?

Ptjaa.
För allt jag glömmer bort.

När jag är stressad så tror jag att jag mitt närminne lägger sig ner och stendör.
För jag kan sitta och tänka på en sak och mitt i den tanken så glömmer jag
bort vad det var jag tänkte på.

Sen blir jag fumlig, drumlig, sluddrig, svettig och jävligt osnygg.
Liksom hyperventilerar hela tiden och flackar med blicken.

Men nu är det helg så det sista stressandet jag ska göra innan jag går
hem från jobbet är att stressa färdigt min engelskauppgift som jag måste mejla
in innan helgen.

*andas in* *andas ut* *andas in* *andas ut*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback