dagen efter.

Så var man ett år äldre igen.
Jag riktigt känner hur rynkorna börjar begynna där under...
men men... kom då säger jag bara.. see who cares.

Jag blir alltid lite depp dagen efter något jag sett fram emot länge.
Det är den här jobbiga dagen-efter-känslan jag hatar.

Och för att toppa den känslan så var jag på företagshälsovården igen idag
och tog ett blodprov för att se om det är nå knas med min sköldkörtel.
Hon tappade mig på så mycket blod att jag nästan svimmade.*
Jag riktigt kände hur det sög i ådrorna.

Och inte nog med det...
Titta bara vilket märke hon lämnade på mig!
Blodsugare...




*sliiiight överdrift kanske.. hon fyllde ett rör.

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

En annan fick lämna 8 rör idag :S Fast jag klarade mig från nåt sånt där snyggt blåmärke denna gång :P

Postat av: Emelinda's blogg

Nackdelen är att det är svårt att sluta läsa bloggar när man sitter vid en dator 24/7 i stort sett. Jobbar jag inte vid datorn så sitter jag här när jag är ledig. Sen har man ju bloggar jag gärna följer pga att det är vänners, men när de ständigt skriver om en massa blaj så blir jag kräkfärdig :P

2008-10-09 @ 22:04:36
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: M

Är det bara jag eller ser den där bilden riktigt snuskig ut om man kisar. ;O

2008-10-09 @ 23:01:51
Postat av: viola

stackars jänet!

2008-10-10 @ 20:27:35
Postat av: Patte

M: Hahaha!

2008-10-10 @ 21:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback