11 veckor.

Från och med idag får jag inte latmaska mig på elva veckor.
Det är idag mitt nya liv börjar.
Och ja, jag tänker svänga mig med såna sliskiga, klyschiga termer
bara för att jag helt enkelt är på dåligt humör.
Och alltid retar det väl nån.

Hur som helst kommer dessa 11 veckor att bli ett helvete, förutspår jag optimistiskt.
Eftersom det menas att jag måste göra allt jag inte vill:
- sluta äta godis och sånt.
- börja träna (fastän det är liite kul måste jag erkänna)

Det kanske inte låter så svårt kanske, men min inre latmask är en svår jävel
som inte låter sig manipuleras i första taget.

Men jag lovar att jag ska ge honom en rejäl match,
och dropkicka honom när han minst anar det.

Kommentarer
Postat av: rawbert

nemas problemas jänet, detta fixar du!



kram

2008-10-07 @ 09:34:21
Postat av: Linda

HEJA HEJA! =)

Postat av: Kristin

Grattis på födelsedagen vännen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback