personlighetstest:

Din personlighetstyp:

Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat.
Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor.
Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att
vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin
starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller
underordnade andra.


Karriärer som skulle kunna passa dig:

Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare,
kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer,
förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier,
marknadsförare, forskare, socialarbetare.


Tycker att det stämde skitbra! Och det ser ut som jag valt rätt yrke också ^^,

Gör testet här!


Kommentarer
Postat av: Mijopijo

Det här stämde asbra på mig =) :

Din personlighetstyp:



Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.



Karriärer som skulle kunna passa dig:



Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.



2008-11-16 @ 10:49:22
Postat av: .Westerdahl

när jag bara läser det rakt upp och ner så tycker jag att det påminner om dig! :)

Postat av: .Westerdahl

Din personlighetstyp:



Populära och känsliga, med enastående social kompetens. Utåtriktade och empatiska. Uppriktiga och ärliga i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrika i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget.



Karriärer som skulle kunna passa dig:



Lärare, konsulter, psykologer, socialarbetare, personalvetare, präster, affärsbiträden, säljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter, skådespelare, designers, hemmafruar/hemmamän, musiker.

2008-11-18 @ 18:27:54
URL: http://www.erikwesterdahl.se
Postat av: M

Jag fick samma som Mijo... Mijo...vill du gifta dig med mig?

2008-11-18 @ 20:54:54
Postat av: M

Tyckte för övrogt att det stämde bra på alla era svar. :)

2008-11-18 @ 20:55:46
Postat av: Mijo

ååh... perfect match, du är mannen i mitt liv Manne :* <3

2008-11-19 @ 10:01:17
Postat av: Mijo

Och ja, jag vill gifta mig med dig! :*

2008-11-19 @ 10:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback