Låt den rätte komma in.

Jag känner mig oerhört givmild idag och bara därför ger
jag mitt bästaste (all in one) bok/film/låt-tips:
Låt den rätte komma in

Jag håller på att läsa boken (med samma titel) och jag
är så förälskad i den att jag var tvungen att se den på bio också.
(Även om jag hade velat läsa ut boken innan, men den hade kort
visningstid här i Öre så jag var helt enkelt tvungen.)

Filmen var sjukt bra, trots att den är svensk. Jag är normalt
inget stort fan av svenska filmer, men den här är underbar!

Dessutom finns det ett till plus:
En av mina favvolåtar är skriven med inspiration av den här boken,
ja precis: Jag är en vampyr (som jag bloggat om tidigare)

Kan inte bli bättre helt enkelt!
Läs den, se den, lyssna på den!


Kommentarer
Postat av: Anton

Meh, sådär entusiastisk var du ju inte efter bion.. vad har hänt? kul iaf att du gillade den :)

2008-11-23 @ 21:21:22
Postat av: jänet

Anton: Jag var ju i nån form av bra-upplevelse-chocktillstånd då ju :) den rätta känslan kom efter ett tag! :)

2008-11-23 @ 22:49:39
Postat av: Patte

Jag har missat det här. Är det någon typ av porrfilm eller? Annars får det va.

2008-11-24 @ 12:13:38
Postat av: jänet

Patte: Nej, patten, ingen porr. Dåligt va? Bra titel annars... ;)

2008-11-24 @ 12:52:10
Postat av: henriette

jag har sett filmen, tyckte den var jättefin.. dock inte läst boken, kanske man borde göra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback