En dag i Götlaborg!

Jaja, det kanske inte luktade så mycket fisk i Göteborg ändå...
Det var faktiskt en riktigt trevlig stad med trevliga servitriser (trots några
tvetydiga budskap till M, haha!) och härlig dialekt!

Vi gick på stan en stund, på Avenyyyyyn, och käkade mat innan vi drog vidare till
Liseberg. Och precis i samma stund som jag uttrycker
"Det är ju skönt att det inte regnar, som de sa på vädret igår"
så började det regna. Och forsatte sen att småregna hela kvällen.
Men vad gjorde väl det, vi hade minst lika kul ändå!

Och trots hånord om att jag var turistig när jag drog fram kameran hela tiden
så måste ni hålla med om att det var värt det, eftersom ni då kan få se lite
hur vi hade det?

Så here goes, götlaborgsresan i bilder. (Jag var snäll och tog inte kort på Agnes
när hon toksomnade efter fem minuter på bussen hem. Hon väckte hela bussen med
hennes snarkningar ^^,  puss baby ♥

          
        
          
       
                                                                                 (Vaaar är Agge o Janne? Däääär är Janne o Agge)

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Hehe ja du, men sporten är ju hans liv - sen kommer jag ;) Likaså som hundarna är mitt liv, sen kommer han :P Men du är inte ensam om att påpeka att han verkar negativ, jag har sagt detsamma till honom. Men han är fin ändå! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback