é du gooo eller?

På lördag ska jag, M, M och A åka till Göteborg och Liseberg på
julmarknad. Det ska bli jättemysigt och kul! Särskilt eftersom
Liseberg har cirka 20 attraktioner öppna!

Jag har bara varit i Götet en endaste gång - när jag var typ 6 år.
Så det ska bli kul o se vad alla tjötar om egentligen.
För hur awesome kan det va?
Jag menar; dåliga skämt, dåligt väder, dåliga fotbollslag.....?

Jag kom dessutom på att jag egentligen inte tycker om
julmarknader. Eller, jag gillar själva marknaden. Det är bara
alla människor jag inte pallar. They're everywhere!
Stannar mitt i gatan, är långsamma, obeslutsamma...

Men jag ska försöka ignorera det, köpa lite godisremmar,
pilla på M's mustasch,åka lite karuseller och avsluta med en bira.

Allt i sann Götlaborg-stil!

Kommentarer
Postat av: rawbert

efter denna helg... kommer ni alla heta.... GLENN!

2008-11-26 @ 22:32:53
Postat av: Ellen

Tror du vi ses där då? Vi ska åka efter ren, åka skridskor, köpa gottis, titta på allt fint... det ska bli så kul!



Vilka tåg var det ni åkte med? Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback