helgen i bilder.

Tyvärr har jag inga bilder från festen (som btw var awesome! tack alla!)
Får försöka flirta lite med syster-M som jag vet fotade lite grann.
Däremot tog jag lite kort från mamma-Ms hus i flen som är rena
drömstället så här på sommaren! Jag vill bo där hela somrarna med
hundarna omkring en och friheten att kunna gå ut i naturen och bara vara.

Istället sitter man i en liten lägenhet i stan.
Men jag är inte bitter för jag vet att vi kommer vara massor i flen i sommar ändå!

Varsågoda, här följer några kort. (Mest hundar.. fast inte så förvånande antar jag ^^,)



(Klicka på bilderna för att förstora)

Det är sommar nu, oh so lovely!

Kommentarer
Postat av: M

kolla där är den där svart-vita hunden som bara springer iväg så fort jag försöker klappa den. :)



OCH jag tycker dte är elakt att inte stella fick vara med på bild och Elsa fick två bilder!

2008-05-26 @ 23:08:33
Postat av: Ellen

Vilka söta hundar! :-)



Ang. vivallafestivalen: jag tycker snarare att det är dåligt att det var så dåligt organiserat, eftersom det då ÄNNU MER späder på myten om Vivalla som hemskt, fattigt, trashigt och kriminellt. Det kändes liksom som att om man gör något i vivalla, då behöver man inte göra det ordentligt. Jag har varit på andra såna här jippon i stan, och det har varit mycket mer "ordentligt". Och jag tycker självklart att idén var bra, och det var ett bra initiativ, men att det är ännu viktigare att det blir riktigt bra när det är ett så utsatt område!

2008-05-27 @ 14:50:01
Postat av: ette

ja, fixa fixa bilder.. jag vill se! puss darling

Postat av: Emelinda

Åker ni hem till Trosa till marknaden? :)

2008-05-29 @ 14:31:16
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback