hälg!

Skönt med helg!
Det är ju min enda chans att få komma UT och få njuta av det härliga vädret!

Imorgon åker M till skövde och firar T som fyller 25 idag (Grattis T!)
Jag ska dock vara hemma, mina päron kommer hit och stannar över natten.
Alltid nice när de kommer hit, få åka lite bil för en gångs skull.

Tänkte att vi ska ta en tur till IKEA bland annat för o köpa möbler till
balkongen. Smutt och få lite fräscht där! Visar er en bild på resultatet sen  ^^,

Btw, är det bara jag som läääängtar tills den 23 maj? ^^, 
Det kommer bli smutt!  ♥


Kommentarer
Postat av: Patte

Vad händer den 23:e maj då?

Eller jo, jag fyller ju år då förstås men det blir nog rätt lugnt. Den 24:e däremot SMÄLLER DET! :D

2008-05-10 @ 00:13:55
Postat av: Emelinda

Vad händer den 23:e? :) Mer än att jag åker till Norrköping :P



En annan längtar till på onsdag då man får moffa gottis igen asg



Tack för omtanken gumman, men det har löst sig med hundarna :)

Postat av: Emelinda

HAHAHA jag skrämde nog just ihjäl din karl. Han o sin polare var inne o köpte biljetter av mig o jag utbrister: Är det inte du som är Manne? asg Hahaha, han måste trott att jag var dum i huvudet!! Kände igen han sen jag sett bilder på honom faktiskt :P

2008-05-10 @ 13:16:30
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Tack, det ska jag komma ihåg :) Ifall det krisar sig igen så att säga!!



Hehe jasså så han vet vem jag är??? Tror knappast han skulle känna igen mig med tanke på mitt hemska hår o min groteskt fula uniform på jobbet, haha!!

2008-05-10 @ 17:59:07
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback