eyrabadet.

Söndag och ännu mer regn.
Är seriöst trött på det nu... vill ha tillbaka min sol!
Bara därför gick jag ock älsk till eyrabadet och solade en halvtimma.
Och som den rookie M är blev han röd som en tomat,
medan jag själv blev helt och jämnt brun ^^, haha!

Längtar dessutom som sjutton till nästa helg då vi ska på 99-årsfest i flen!
Det är 3 st som fyller 25år och en som fyller 24, därav 99 år!
Jag bara hoppas och ber för att det inte ska vara sånt här skitväder
som det har varit denna vecka... någon som joinar mig i en soldans? ^^,

På tisdag-ons åker jag till Skövde med jobbet på konferens! Ska bli kul att komma iväg
med tjejerna och bo en natt på hotell - det händer inte allför ofta! Ska ha med mig mina nya
gummistövlar eftersom vi ska ha lite utomhusaktiviteter. Och som det regnar hela tiden
är det bäst att vara helt säker.

Kommentarer
Postat av: Miiiii

ÅH, jag vill också handla kläder!!!!! fan för att vara studenthelvete. Jag går definitivt med i soldansen - längtar också massor till helgen, ska ni köpa ngn present, får jag och R vara med och dela då? pussar

2008-05-18 @ 18:37:52
Postat av: Man

Det är inte "rookie" att bränna sig det är hardcore. :)



2008-05-18 @ 19:46:47
Postat av: Kristin

Du får ta och flytta till skåne, det hör jag! Här har vi dansat så mycket soldans att det varit strålande sol hela helgen. Tack gode gud för att man slipper Dalarna och maj-snö iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback