dagens (not so nice) outfit

Idag valde jag tydligen att ta på mig mina gråa, knälånga, cityshorts
som har hängt i garderoben sisådär två år.
Orörda.

Tre minuter efter jag cyklat hemifrån slog det mig plötsligt varför de hängt
där inne, orörda, i all evighet...

Jag ser ut som en pojke i dem.
En kobent sådan, tillochmed.
Troligtvis inte skogshuggartypen.
Inte heller den där modemedvetne. (Det hade tillochmed varit bättre, tro mig.)

Men illa nog liksom.

Måste komma ihåg att vicka extra mycket på rumpan och puta med
saker som behöver putas med, för att kompensera.

Note to self:
Bränn/släng/strimla alla gamla kläder du glömt bort varför du inte använder.

Kommentarer
Postat av: Mimi

Haha, visst är det hemskt när man upptäcker varför man inte använt grejjerna, bara att sälja på radera omedelbums ;-) puss gumman

2008-05-07 @ 16:49:08
Postat av: rawbert

samma sak hände mig här om dagen fast jag såg ut som en tjej, så jag fick gå och knuffa folk och låta som en brunstig älg så folk trodde jag var en kille

2008-05-08 @ 08:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback