a wee bit tired.

En helg i sthlm är aldrig att underskatta.
På några sätt.

Jag och M (med flera) firade sötaste Vajlis på hennes 20+ års födelsedag i lördags,
hemma hos henne och D. Det var skojs som alltid hos dem. Det är så härligt att få träffa
sina små älsklingar och fylla på lite kärlek tills man ses igen. Lalalove you all!

Men man blir trött att att flänga hit och dit. Till söder, till Liljeholmen, fram och tillbaka... osv.
Det var iaf ett bra beslut att skita i utgång och ist dra hem till "sängen" igen,eller hur sis?
V och D's säng var niice.

Idag (söndag) var det jäkligt smutt väder, så efter en härlig sovmorgon begav sig jag, M och
R till maccan och käkade ute i solen... Lovely!
Där joinade även mamma M och syster M och den finaste lilla valpen Sita ♥ oss i solen.

Eftermiddagen spenderades sedan i Bromma för att fira lilla älsklings-olle som fyller 3 år!
Vi satt på verandan i solen, med massa söta barn och hundar springandes om en.

Sen avslutade vi hela dagen med att få stå hela vägen hem till Örebro på tåget.
Det är skönt att jag ska ha sån tur jämt.

-----
Ska fråga söta Vajlis om jag får låna lite schyssta bilder från festen i lördags...
jag tror att hon har en del såna nämligen... ^^,

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Kan tänka mig att ni fick stå om ni inte hade bokat platsbiljett. Dumt av er att inte göra när det var storhelg o dessutom söndag :P



Det var slutsålt på vart & varannat tåg igår. På ett tåg jag var ut till hade de ca 500 stående resenärer :S

Postat av: Gardmolly

Hello, any body here???

2010-11-23 @ 12:09:47
URL: http://gardmolly.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback