resfeber.

Nu är vi back in pennyridge efter att ha firat Ms födelsedag i flen.
Det var synd att vi inte kunde stanna längre i flen och trosa, som vi ville.
Men M ska jobba och jag ska visa lägenheten plus tvätta inför resan mm.

Idag växlade jag en del pengar till egyptiska pund, så man har en liten startkassa.
Alltid kul att kolla på ny valuta man inte har sett förut. :) Sen fyllde vi på reseapoteket
för det är ju ganska stor chans att man blir lite dålig där nere om man inte är försiktig.
Så jag shoppade loss en massa på apoteket:
-
Resorb
- Trevis
- Eeze
- Alcogel

Annars är jag rätt så förbered inför resan.. ska tvätta, skriva packlista, vaccinera mig,
klippa mig (!), kirra massa musik och tömma kameran. På lördag natt drar vi till arlanda
och klockan 06.30 lyfter vi mot (ännu) varmare breddgrader.

Är dock ledsen över att jag och M inte kan vara med hos vajlisen på lördag på regnbågsfest...
men vi lovar att sprida the lööv på planet ;-)

Känner att resfebern börja komma tillbaka, and I love it!

Kommentarer
Postat av: rawbert

Mixar du alla grejerna du köpte på apoteket så har du en fullfjädrad bomb! Najs :)

2008-07-31 @ 13:34:41
Postat av: vajlis

hoppas ni får det grymt skönt!

2008-08-01 @ 17:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback