paaartey.

Festen igår var awesome!
Bra folk, bra dricka, bra musik... en jäkla bra fest helt enkelt!

Lite kort var det:
- vaarmt as hell! jag kunde dricka hur mkt som helst för jag svettades ut det på en nanosekund.
- mycket dans av olika slag; bugg, zorba, zorba i ring, roberts-egna-zorbadans, rumpskakdansen,
hiphop-wannabedans, limbodans mm.
- vattenpiperökande på gräsmattan i solen.
- peppning inför egyptenresan, lr vad säger du agnes?

Nämnde jag att det var dödens dö-varmt?

Det blev inte heller bättre på natten när sex personer sov i vår etta.
(jag som knappt kan sova med M i vår lgh för att det är så varmt..)
Jag vaknade tidigt som satan, dyngblöt av att hela rummet bara ångade av värme.
Och så var jag bakis.

För att göra det hela ännu härligare var vi tvugna att städa lokalen på förmiddagen ...i hettan.
Inte bara var det ÄNNU varmare än innan; man var bakis, lokalen såg ut som festen hade varat i 3 år
och så fort man gick in där omslöts man av en härlig öl-vin-jäger-sprit-whisky-odör..
Och för att inte tala om hur trevligt det var att städa toaletterna, yummy!

Det är just i dem lägena man är riktigt nöjd med sig själv och sin tillvaro.

Men nu, efter att ha slappat en hel eftermiddag, klämt en hel pizza och
sett en av de bästa filmerna på läänge (the dark knight), så känns det bättre.

Tack alla för en grym fest! ^^,

Jag lånar några bilder från festen av min älskling maja:

     
   

Kommentarer
Postat av: Maaa

Tack för en supertrevlig fest och tuppluren på gräsmattan ;-)

2008-08-03 @ 13:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback