sol, bad och solbränna...

Aaah, det låter som guld i mina öron...

Sitter här och surfar på lite olika resmål till i sommar. För då jäklar smäller
det! Jag och Agnes har bestämt allt redan, iallafall de viktigaste:  Sol, bad och billig öl! ^^,
För mig så spelar det ingen större roll vart, bara det är riiiktigt varmt och soligt!
Men om jag får välja (och då räknar jag bara på Europa som resmål eftersom man måste
va liiite ekonomisk) så skulle jag gärna åka till Mallis -Alcudia. Trots att jag varit där 5 ggr och trots
det är lite av en pangisstämpel att åka till Mallis så är det hur underbart som helst!
Den otroligt långa beachen, strandpromenaden på kvällen, underhållningen,
maten.. och sen är det ju alltid kul att få öva lite på spanskan!

Annars reser jag mer än gärna till Cypern (för 3 gången). Där är det sjukt varmt, och skööönt! ♥

Måste jag säga att jag längtar till sommaren och solsemester? Ska nog sluta nu innan jag
dregglar ner hela tangentbordet...

image321
Härliga Alcudia...

Kommentarer
Postat av: en malin

varför ska man åka utomlands när man kan vara i sköna sverige på sommaren? det går liksom inte ihop. då är det ju faktiskt varmt här. du får tänka om.

2008-01-05 @ 18:00:17
Postat av: jänet.

nej du får tänka om malin. för även om det är varmt
här i sverige så får man inte samma stränder, samma billiga öl eller samma solbränna. sådeså. mina argument är bättre. du får komma på nåt bättre nu! ;)

2008-01-05 @ 19:09:03
Postat av: ette

sol, bad och billig ol you say? typ som i thailand da?? :) nar ska vi resa da?? vill ju aka med mina tjejer :)

Postat av: Rawbert

sommarsverige > sommar i spanien

2008-01-06 @ 16:52:43
Postat av: Hermannjohanne

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2009-08-12 @ 09:37:51
URL: http://hermannjohanne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback