one down, one to go.

För er som håller räknigen har det gått precis en vecka sen
jag blev sambo med min fejkframtand. Det har varit bra, det har varit dåligt.
Det har skrattats och det har gråtits.

Men jag har inte trillat dit i sambofällan än. Ni vet, att man börjar äta godis
och onyttigheter och sånt.
Nej, den här sambon har haft den motsatta effekten!
Tänk om M hade den effekten, så länge som vi varit ihop.
Då hade jag varit smalare än staffan* vid det här laget.


...I'm just saying.

*intert skämt. *high-fivear robert*



Kommentarer
Postat av: Rawbert

*high-fivear tillbaka*

bra jobbat :)

2008-01-18 @ 15:13:03
Postat av: Patte

Var det inte Henke som tjatade om staffan hela new york resan och som egentligen förtjänar high-fajven från jänet?

2008-01-18 @ 15:58:33
Postat av: Rawbert

Såhär var det, Henke härmade mig.

Min high-five... end of story!

2008-01-19 @ 16:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback