min sambo och jag #2

Det gick inte så bra för mig och mitt tandbyte i fredags.
Jag som äntligen skulle få min permanenta inneboende liksom.
Nej, hongkong'isarna* hade gjort den nya tanden helt konstig i formen
så det såg ut som att jag hade tryckt upp en sockerbit i käften typ.
Däremot hade de fått till helt perfekt färg på den, så nåt bra var det  ju ändå.

Så nu har jag en ny provisorisk sambo, som faktiskt är mycket snyggare än
den tidigare. Och vitare.

Men på tisdag så ska jag till tandläkaren igen och jag tror nog att hongkongarna fått
till det bättre den här gången. Annars är jag i princip 1000% säker på att min
tandläkare kommer att mordhota nån, så besviken som hon var när tanden inte passade.

Om inte annat, så är den här perioden som en enda lång terapisession för mig.
Får en mild hjärtattack varje dag på grund av att jag tror att tanden ska trilla ut.
Men så sitter den fast ändå, och jag blir lugn igen.

Ursäkta, vad sa ni?
Hörde jag psyko?

... pfft!


*Ja, tanden tillverkas i Hongkong, så när jag fått den på plats kan jag helt utan
ljug säga att jag är  "made in Hongkong". Det ni.


Kommentarer
Postat av: M

...åhh... trodde det handla om mig! :(

2008-01-30 @ 19:55:38
Postat av: Anton

jag trodde också det skulle handla om M... :(

2008-01-31 @ 01:31:26
Postat av: Olalily

Informative website! Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback