längta.

Vad jag längtar till den kommande helgen!
På fredag är jag ledig och ska äntligen få min fina tand på plats.
Efter det ska jag shoppa loss eftersom jag får min sköna lön då!
(Undebart att ha ett välbetalt jobb!)
På kvällen är det tjejmiddag med mina underbara vänner!

Lördagen kommer att gå i kärlekens tecken då jag och M firar 6 år! ♥
Jag bara läääängtar...

Det kommer bli en bra helg, det känner jag på mig. ^^,

---
(Oh and, mitt nya liv går bra hittills.
Bra mat, bra träning, och bra diciplin på godisätandet. Dessutom har jag
träningsvärk idag från joggandet igår, och det är såå skönt!)

Kommentarer
Postat av: ette

äääälskling.. det ska bli så kul att få träffa dig på fredag.. LÄNGTAR! och du.. du är bästast och finast i hela världen.. och jag tycker det är tråkigt att du inte bor här hos oss andra (ja.. mig och malin, haha!) så kunde vi börja våra nya braiga liv tillsammans :) love you! puss

Postat av: jänet

ette: jag längtar supermkt jag med! och jag skulle för allt i livet vilja bor närmre er, det är inte kul att längta såhär.. och du, du är bästast och finast du med! *flirta* puss!

2008-01-22 @ 07:54:37
Postat av: Rawbert

u go girl!

2008-01-22 @ 09:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback