har ni hört det förr?

I think so.

Men here goes: Jag har börjat mitt nya liv!
Men trots tidigare påståenden i samma stil så ska jag nu visa var det blå skåpet ska stå.
Det är dags att plocka fram en hel arsenal av diciplin.
Det är dags att visa min kropp det är jag som bär byxorna i vårt lite komplicerade förhållande!

Det är nästan lite läskigt. Känns lite som att ge sig in i en exorcism.
Bara att nu handlar det om att driva ut onda fettansamlingar istället för onda andar.

Men vid lite eftertanke så är det nog fan samma sak.

Kommentarer
Postat av: Patte

Jag har också fått ordning på mitt liv. Slutat snusa, slutat gå och lägga mig runt 2 (först på jobbet numera). Tränat 6 dagar av 8.
Om jag klarar det så klarar du det för jag har normalt ZERO diciplin :D

2008-01-17 @ 21:46:02
Postat av: Ellen

Vi är ju på god väg, eller hur? :-)

Det går framåt! Det går bra! Det går till ett radhusområde från england! ;-)

Postat av: viola

hihi jag med! som vanligt då, förutom att den här gången... då jävlar!
puss!!

2008-01-19 @ 12:16:32
Postat av: Niklassarah

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2009-03-10 @ 10:56:04
URL: http://niklassarah.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback