goddag doktorn

Idag var det dags igen för min vanliga appointment hos snälla farbror örondoktorn.
Efter vad som kan kallas förkylningen from hell så hörde jag sämre än jag brukar.
Så det var riktigt skönt att få komma och fixa allt så man hör bra igen och nu känner
jag mig såå fräsch! ^^, Ni borde pröva för det är hur härligt som helst efteråt!

Annars har det varit en ganska så vanlig måndag för min del. Jag märker hur
sliten jag är i kroppen efter den här sjukdomsperioden så nu ska jag börja
försöka stärka kroppen och immunförsvaret igen. Tänkte att jag äntligen ska
köpa ett träningskort igen så jag kan börja få i ordning på allt (läs: meine kropp).

Later!

Kommentarer
Postat av: viola

hej gumman. skönt att det är bättre. själv är jag sjul igen oxå... man känner sig verkilgen sliten, blek och trött den här perioden. åhh det är såå långt till sommaren, fy vad ska man göra. hoppas på en tjejmiddag snart iaf, det skulle pigga upp :)
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback