disney.

Nyss hemkommen från en underbart ullig, gullig, puttinuttig söt biofilm: Enchanted! ♥
Så sockersöt att mina tänder fortfarande värker!
"I've been dreaming of a true-love-kiss" satte sig verkligen i huvudet direkt.

Annars sitter jag och väntar ivrigt på att få hem en film som jag dör om jag
inte får se snart!  "Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street"
En ny Tim Burton film (I lalalove him) med Johnny Depp i huvudroll (Ialalove him more!)

Måste bara övertala M att inte spela så goddamn mycket datorspel så han kan
börja få ner filmen.  Vad är det egentligen med män och datorspel?

Kommentarer
Postat av: en malin

oh, den där filmen måste jag också se. har inte ens hört talas om den. båda de där männen är mina favoriter.

2008-01-06 @ 11:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback