datorer och män

Jag tror bestämt att jag har varit inne på ämnet förr i bloggen.
Men det verkar vara ett outtömligt ämne, det här.

Tro nu inte att jag är en sån där tjej som kommer med elaka förbud och
regler kring datoriserande. Nej. Jag är jäkligt förstående och empatisk.
Jag inser faktiskt vidden av ett beroende..  (Hej, jag heter Fröken J och jag är godis-o-man)

Ja, beroende med a capital B.
För om man kan sitta framför skärmen alla dygnets timmar, i sträck.
Och prata i konstigt tungotal (aka. spelsnack med andra datoriserande vänner)
Då är man beroende. För inte ens jag sitter och sträckäter godis och kakor
så länge, trots mitt godisbegär.

Men jag älskar dig ändå M. Massa massa massa.
Även om jag börjar tro att din dator är din älskarinna.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Förlåt förlåt förlåt förlåt. Men... "sträck"! Sorry!

Kommer du fortsätta vara min prommiskompis? Jag vill bli smal!

Puss puss!

Ps. I know the feeling. Datorberoende man här också!

Postat av: M

Oj oj.... min lilla stackare.... du skulle bo lite närmare så vi skulle kunna ta död på lite tid tillsammans när manne vuxit fast vid datorn. Jag saknar dig!!! kom o hälsa på snaaaart! pussar

2008-01-15 @ 23:14:53
Postat av: jänet

Ellen: Nej, jag förlåter dig aaaaldrig. Fast jag tänker utnyttja dig som prommiskompis ändå ;) Jag vill fortfarande bli smal! puss!

Maja: Ja det är så synd om mig ;) Men jag saknar dig faktiskt jättemycket och vill träffas nuuu! puss!

2008-01-16 @ 07:39:53
URL: http://aboutjeanette.blogg.se
Postat av: viola

mitt tipps är: två datorer, så kan du sitta lika mkt som han (visserligen sysslar vi med roligare saker, men det är ju bara deras förlust)

2008-01-16 @ 08:49:12
URL: http://violis.blogg.se
Postat av: M

Ursäkta?! Jag är inte beroende, jag kan sluta när jag vill ;) Och varför antar folk att jag är M, M kan stå för vad som helst!
Puss gumman! ;)

2008-01-17 @ 00:56:35
Postat av: Manne

Okej jag har ingen aning vem du Martin är, men jag uppskattar inte att du flörtar med min tjej!

2008-01-17 @ 01:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback