Big Brother-Kitty ger hängtröst

Ibland stöter man på saker som faktiskt gör det legitimt att
erkänna såhär på bloggen att jag ääääälskar big brother. Love love love!
Jag har sett alla säsonger, kan nästan alla namn och kan sitta och fnissa
åt youtube-klipp i timmar på sånt som hänt i huset.
Och varför denna bekännelse nu?
..here's why!

Observera! Aaandra kvinnor alltså, inte jag.
Själv är jag ärtig som en 14 åring, thank you very much.

(Hör ni ett sarkastiskt fnysande i bakgrunden är det bara Sivan
som inte riktigt håller med mig om min ärtighet. Förstår inte alls vad hon syftar på...)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad skön hon är!

2008-01-02 @ 20:00:09
Postat av: Kjetilane

Keep up these useful pieces.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback