latblogg.

Så här kommer en lista:

1. Vilka skor är de fulaste du har, varför har du dem
och vad använder du dem till?

Ett par gamla spetsiga skor. Varför, varför ville man framställa sina fötter ännu
större än vad de är? Why!

2. Vad äter du när du verkligen gör en gris av dig?
Okej, here it goes... Kyckling med ris och sås, vitlöksbröd, sallad och cola zero.
Sen toppar jag det hela med en härlig bit morotskaka.
Teoretiskt alltså, jag bantar ju nu for the love of god.

3. Vilken är den konstigaste bok du har läst?
Borgerlig offentlighet av Jürgen Habermas. Konstig, pretto, skräp.. u name it.

4. Vad saknar du för vara på IKEA?
Hushållerskan Karl-Fredrik. Ett måste i varje hem.

5. Här skulle det vara en fråga till, men jag är alldeles för väluppfostrad för sånt. (tema sex)
Jag med. Så jag svarar: Ja.

---
Jag utmanar: Ette, Märit, Maja, Vajlis, Emelinda & Ellen.

Kommentarer
Postat av: ette

oooorka. jag är onykter och orkar inte hålla på med sånt nu. miss you. pussa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback