För jag är vuxen, yes I am.

Om några dagar ska jag gå till banken.

Då ska jag prata om vuxensaker, såsom sparformer, fondspar och fondformer.

Min bankperson kommer säga "ja, jo,ja vad tror du om pensionssparande?"

Och jag kommer svara: nope, för jag tycker om mina pengar, thankyouverymuch.
Och så kommer jag låtsas förstå vad hon säger, när jag egentligen inte har en
jävla aning om vad det är människan snackar om.

Jag är rätt så dum-i-huvudet på det området.
Det, och matematik.

Men så mycket vet jag i alla fall att man ska vara försiktig på börsen nu.
För det har jag hört på TV.

(I smyg: vad är börsen egentligen?)

Kommentarer
Postat av: Albinlive

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback