en dålig dag.

Idag har varit en rätt igenom dålig dag.
Vaknade imorse till chocken av att min förre chef på restaurangen jag jobbade
på förut (Bomans Hotell & Restaurang i Trosa) dog natten till idag av en hjärtattack.
Helt ofattbart sorgligt... mina tankar går till alla på Bomans och hans fru och barn.

Och den dåliga dagen fortsatte såklart.

Jag åkte för andra gången till S-tälje för att få min riktiga tand ditsatt,
bara för att komma fram för att  få veta att den inte passar igen.
Tydligen kan inte kineserna tillverka tanden som den ska vara
(kommunikationsproblem tydligen) så nu är det tyskarnas tur att försöka få till det.
Förstår bara inte hur jävla svårt det ska vara att göra en tand när de har en exakt avgjutning
och ett avtryck av hur den ska se ut!? Inkompetenta jävlar.

Det här börjar bli jävligt tråkigt faktiskt. Jävligt tråkigt.

Så idag är jag ledsen och allt känns bara dåligt  :(

Kommentarer
Postat av: ette

jag har sänt tankar till dig idag gumman med tanke på nyheterna imorse.. miss you babe.. puss

Postat av: Emelinda

Tragisk detta med Benson! Bara 43 år : /

Får du reseersättning för varje gång du sitter o åker gällande tanden? Annars låter det ju galet tycker jag!!

2008-02-08 @ 15:06:15
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Emelinda

Jo jag förstår. Min svägerska har ju också jobbat där, dock kom hon inte allt för bra överens med familjen men självklart känns det tungt ändå.

Ja jag hoppas verkligen du får ersättning för alla resor o tid!

2008-02-08 @ 17:31:04
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Miii

Nej, man kan inte ta något i livet för givet... inte en enda grej... hoppas du mår lite bättre idag (lördag) jag är sjuk - igen :-( pussar till dig min sköna.

2008-02-09 @ 15:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback