julbord!

På lördag är det dags för årets julbord med tjejerna + respektive!
Förra året (när traditionen startades) var vi på mysiga Taxinge slott
som inte bara hade supernajsig julmat, men en  ÄNNU najsigare dessertbuffé!

I år ska vi äta julbord på mitt gamla jobb;
Bomans Hotell & Restaurang i Trosa.
Ska bli kul att komma dit igen och se vilka som jobbar kvar! ^^, efter maten ska
vi hem till bästa märit och dricka glögg och äta pepparkakor.
(Vi har också skaffat uppbackning med varma mackor om vi mot förmodan
skulle bli hungriga senare på kvällen!)

I övrigt känner jag hur skönt det ska bli med julledigt snart! Den här hösten
har gått i ett, verkligen. Men snart får jag pusta ut och vila upp mig i flen
och i v-ljung.. framförallt ska jag gosa ihjäl mig med Elsa-pelsa!

Får man önska sig Elsa i julklapp? ^^,


Jag och Elsa myser i soffan. (bilden är tagen förra året)


Fiiina Elsie-pelsi!

Kommentarer
Postat av: mia

jag vill också på julbord:o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback