bästaste.

Så var julen över.
Lite vemod är det alltid, men ändå är det skönt.
Skönt att vara i flen med alla hundar, majsing, ricksing, monicasing och mansing.

- Vad fick jag av jultomten i år då?
Jo, jag har tydligen varit snäll som satan för jag fick mitt efterlängtade singstar + ps2
av min bästa M!! Sen fick jag bland annat en fin rosa mp3, en eltandborste de luxe,
böcker, jacka mm.  Jag är mer än nöjd vill jag lova!

Nu är det uppladdning inför nyår här i flen.. det kommer bli en dundersuccé är jag
hundra på.. jag längtar!

Blir inte så bra uppdatering när jag är i flen.. här har jag ett liv utanför bloggen ;-)

kärlek till alla ♥

Kommentarer
Postat av: Majsing

SÖTNOS!

2008-12-29 @ 13:02:31
Postat av: rawbert

en surprise ska det bli

2008-12-29 @ 16:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback